
Усне мовлення
Важко переоцінити значення усного мовлення в житті будь-якої людини. Також відомо, що будь-яка затримка в розвитку усного мовлення напряму пов’язана зі зниженням формування всіх психічних процесів. Що, в свою чергу, веде до погіршення якості життя та побудови соціальних зв’язків будь-якої особистості. Тому важливо відслідковувати всі етапи мовленнєвого розвитку і вчасно звернутися за консультацією. А за потреби отримати корекцію.
В вирішенні цих питань «Корекційний центр логопедії і психології» використовує різноманітні сучасні підходи з урахуванням індивідуальних особливостей і потреб. А саме:
- Дитина не заговорила до 2-х років.
- Після 2,5 – 3 років немає фрази або простого речення. Або вже є міжзубна вимова шиплячих, свистячих або горлова вимова звука «Р».
- Дитина погано розмовляє. Її не розуміють оточуючі (дорослі і діти).
- Після 5-ти років є спотворена вимова звуків і несформовані фонематичні процеси (розрізнення на слух фонем тобто звуків мовлення).
- У дитини пришвидчений темп мовлення або запинки, або заікування.
Для описаних вище ситуацій найкращим вплине на результат раннє звернення. Але, якщо з якихось причин час було втрачено, все одно при корекційній роботі можуть бути досягнуті великі позитивні результати.


Якщо Вам треба порадитись
Корекційний центр логопедії і психології з радістю допоможе Вам у пошуку кращого рішення стосовно того питання, яке Вас турбує. Будь ласка, будьте готові сформулювати своє питання таким чином, щоб було зрозуміло – що Ви сприймаєте, як небажані прояви. І в чому саме фізично вони полягають?
Зв’яжіться з нами через телефон, Месенджер або Форму зворотного зв’язку на сайті, щоб повідомити про свій запит. Наш фахівець в дистанційному режимі надасть Вам своє бачення стосовно найбільш ефективного способу вирішення цього питання.
За допомогою логопеда бажано звернутися в ситуаціях, якщо:
- в 2 роки у дитини у мовленні не з’явилися слова.
- в 2,5 – 3 роки у дитини в мовленні немає фрази.
- з’явилася міжзубна вимова шиплячих та свистячих звуків або гаркавість (починаючи з 2-х років).
- в 5 років є проблема з вимовою звуків або з розрізненням їх на слух (також у підлітків та дорослих).
- мова зрозуміла лише для рідних.
- важко складати речення або розповіді з 3 – 4-х років.
- виникли запинки або пришвидшений темп мовлення (діти, підлітки дорослі).
- погано читає чи пише на початку 2-го класу школи, в підлітковому і дорослому віці.
Відповідь на це питання може надати тільки фахівець, який потім і буде проводити корекцію, якщо вона потрібна. Це стосується не тільки мовлення, але і всіх психічних процесів і поведінки. Якщо не звернутися до спеціаліста, то час може бути втрачено. Раннє втручання гарантує кращий результати корекції.
Завдяки спеціальним практичним корекційним вправам може виникнути стійка ремісія (покращення або зникнення), навіть на все життя. Нажаль, завжди буде зберігатися вірогідність при несприятливих умовах проявлення запинок. Але, якщо була проведена попередня корекція, то людина має здатність швидко подолати це загострення і вже психологічно підготовлена до швидкого відновлення.