Запитання і відповіді
FAQ
Запитання і відповіді
За допомогою логопеда бажано звернутися в ситуаціях, якщо:
- в 2 роки у дитини у мовленні не з’явилися слова.
- в 2,5 – 3 роки у дитини в мовленні немає фрази.
- з’явилася міжзубна вимова шиплячих та свистячих звуків або гаркавість (починаючи з 2-х років).
- в 5 років є проблема з вимовою звуків або з розрізненням їх на слух (також у підлітків та дорослих).
- мова зрозуміла лише для рідних.
- важко складати речення або розповіді з 3 – 4-х років.
- виникли запинки або пришвидшений темп мовлення (діти, підлітки дорослі).
погано читає чи пише на початку 2-го класу школи, в підлітковому і дорослому віці.
Час корекції залежить від специфіки запиту, частоти відвідувань, дотримання рекомендацій та деяких фізіологічних особливостей. Може тривати від 3-х місяців до 2-3-х років.
Спершу треба отримати консультацію для прояснення ситуації у невролога, психіатра. Бажано зробити електроенцефалографію. Отримати характеристику від педагогів, якщо дитина відвідує заклад освіти. І проконсультуватись у психолога, корекційного педагога і логопеда. Необхідно визначити напрями корекційного впливу і слідкувати їм.
Обов’язкова консультація логопеда. Тому, що читання і письмо це теж мовлення, але не усне, а писемне. Покращення залежить від корекційної роботи логопеда, а не від багаторазових повторень одного і того ж матеріалу (прочитання або написання).
Відповідь на це питання може надати тільки фахівець, який потім і буде проводити корекцію, якщо вона потрібна. Це стосується не тільки мовлення, але і всіх психічних процесів і поведінки. Якщо не звернутися до спеціаліста, то час може бути втрачено. Раннє втручання гарантує кращий результати корекції.
Так. Вплине. І дуже серйозно.
Наприклад: щоб швидко вирішити задачу треба зрозуміти її умови. При повільному темпі втрачається час. При глобальному (а не детальному) розумінні прочитаного або почутого може бути взагалі хибне сприйняття завдання.
В старших класах, коли зменшується опора на наочність (зорове сприймання) можуть виникнути проблеми навіть в опануванні такими науками, як Географія, Історія, біологія тощо.
Завдяки спеціальним практичним корекційним вправам може виникнути стійка ремісія (покращення або зникнення), навіть на все життя. Нажаль, завжди буде зберігатися вірогідність при несприятливих умовах проявлення запинок. Але, якщо була проведена попередня корекція, то людина має здатність швидко подолати це загострення і вже психологічно підготовлена до швидкого відновлення.
Див. розділ «Перший крок» даного сайту.
Яким чином відбувається Первинна консультація:
- Для отримання коректного заключення спеціалістом необхідно зібрати дані про фізичний, психічний та мовленнєвий (писемне та усне мовлення) розвиток особи. Та сформулювати запиту, з яким звертається клієнт.
- Безпосереднє обстеження особи.
- Висновки та надання рекомендацій. За бажанням в подальшому надаються повторні консультації з практичними завданнями.
Детальніше див. розділ сайту «Вартість послуг».
Яким чином відбувається Консультація з практичними завданнями:
- Частота Консультацій визначається в залежності від результатів Первинної консультації та індивідуальними запитами клієнта.
- Під час Консультації надаються практичні завдання з поясненням їх функціональної необхідності та впливу.
- Відбувається оцінка результатів в динаміці та надаються рекомендації, які бажано виконувати між зустрічами зі спеціалістом.
Детальніше див. розділ сайту «Вартість послуг».
Ми володіємо багатьма сучасними методиками і постійно навчаємось. Але великою перевагою є те, що наша робота з запитами клієнтів індивідуальна. Таким чином, ми обираємо найоптимальніші методики для кожного з метою отримати найкращий і найшвидший результат.